Visste det

Hemma nu. Blev inte exakt som jag planerat. Blev en lite för tidig middag vilket innebär att jag bara kan äta något litet ikväll. Pappa hade tänkt grilla men det får jag skippa antar jag. Eller kanske kan ta en liten bit men är rädd för att jag kommer vilja ha mer då. Men så här såg dagen ut:

Frukost: Gröt med mjölk 250 kcal
Lunch: Hamburgare (utan dressing och ost) 350 kcal?
Mellis: Reztart : 100 kcal (min kompis åt lite av den)
Middag: Nutrillet (åt hela) 210 kcal

Resultat: 910 kcal

Inte dåligt, kan äta något litet till kvällsmat också.

Kvällsmat: Gröt igen kanske, eller knäckemacka. Eller lite av grillen? (Ska fråga om vi kan grilla imorgon istället.)

Egentligen vill jag inte äta något mer! Had enough for today känns det som. Men det känns som om jag kommer äta ändå. Aja det var min inställning som fick det att bli lite knaaaz idag. Juste har tränat också! Kolla nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0