Träning vs Mat


sweatsparkles:  healthyequalshappy:  you don’t get legs like this by starving yourself.  ^^damn straight.
Vad satsar jag mest på? Det är defenitivt maten. Träningen för liksom komma naturligt. Om jag ska till skolan väljer jag gå framför tåg. Eller om jag ska handla tar jag cykeln istället för bussen. Eller så går jag osv.

Resten av träningen trycker jag bara in där det finns plats i mitt ganska "busy" schema. Men brukar få tid till gym, cykling, löpning(väldigt sällan) och powerwalks.

Men jag gillar att skriva om maten mest eftersom det är det som alltid varit mitt stora problem. Stor frukost har faktiskt funkat väldigt bra för mig. Kommer fortsätta med det om dagarna med undantag vissa dagar. Vi får ju se hur länge detta håller men jag hoppas det här är "my thing".

Jag började med att kalla det knäckebröds diet. Men det vart ju mindre knäckebröd i det än väntat. Sen tänkte jag att det faktiskt kan bli en livsstil. Att äta mycket på morgonen och trappa ner det till kvällen. Im happy with this week anyways ville bara skriva av mig lite. Så nu fick jag göra det :D

Kramar Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0