Thoughts



Det ser bra ut. Ska medela er genom ipod inlägg senare om jag klarade denna diet hela dagen. Kommer bli stolt över mig självdå. Men den är så lätt att följa. Känner ingen hunger någonsin. Och även om jag bliir hungrig kan jag ta mitt mellanmål som jag har mellan lunch och mddag. Det går bra nu kompis det går bra nu. Hur går det för er?

By the way. När mina prov osv är slut kommer jag börja gymma osv igen. Då skriver jag träningsdagbok också. Är så grymt taggad! Ska inte dra ut något i försprång men känner på mig att det här kommer sluta bra.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till med träningen!! =D

2011-05-04 @ 15:31:59
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0