Tankar om morgondagens intag

Frukost(stor): en skål START ( som start på dagen hihi)
med filmjölk + 1 knäckemacka med ost och skinka 500 kcal

Lunch: Knäckemacka 100 kcal om jag är hungrig 2 - 200 kcal

Mellis:
Knäckemacka 100 kcal + banan 100 kcal = 200 kcal

Middag: sallad utan pasta 150 kcal? knäckemacka om jag inte blev mätt. 150 kcal Det här är max intaget. Helst mindre.

Resultat minsta: 950 kcal
Resultat mest: 1200 kcal

 Skulle vara nöjd med båda eftersom jag är väldigt aktiv om dagarna. Men mest nöjd med första såklart x) Ni får höra hur det gick imorgon kväll

Kommentarer
Postat av: ch

gilla din blogg, motiverande iaf... bra för dom som vill gå ner i vikt och vara ätstörd...ibland vill jag också det...

2011-05-04 @ 15:51:32
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0