Smalt ansikte



(sådär vill man ju inte se ut)
Jag anser mig inte vara tjock eller något. Eller jo det kanske jag gör. Men det är inte mycket jag vill få bort. Är ganska nöjd med mina ben (lår). Det är mest magen jag vill göra platt och få bort fettet på sidorna av magen. Sen kanske armarna också. Eftersom jag har ganska breda axlar skulle jag vilja få bort lite fett vid armarna så benen i mina axlar syns mer. (säger man så?)

Men framförallt är det ansiktet. Det har allltid varit lite mulligt och tjockt. Vi verkligen få det smalt. Om mitt ansikte blir smalt så skulle jag faktiskt inte bry mig om resten. Så känns det nu iaf. Jag har massa extra fett i ansiktet som man liksom kan dra i osv. Allt det ska bort. Men vet inte riktigt om jag kommer få bort det :/.

Vet någon om det är möjligt att få ett smalare ansikte. Kan säga att för 3  år sen när jag gick i 7 hade jag ett jätte litet ansikte. Men sen gick jag upp i vikt och det blev stort. Eller så är det meningen att de ska se ut så?

Är det någon som vet? Eller som känner igen sig?

Kan också medela att denna blogg är anpassad till de som har ungefär samma problem som jag. Alltså har några få extra kilon att få bort and thats it. Vi stöttar och hjälper varandra okej? För jag kommer behöva erat stöd.

Kramar från Ebba


Kommentarer
Postat av: tictactoe

Va lyxigt att du har smala ben!! Det är det enda jag vill få!



Jag antar att du har mer rundat ansiktsform än avlångt och då kan det kännas större, men det är ju runt ansikte som är såå fint och kvinnligt! Jag har smalt ansikte för att jag har avlång ansiktsform så fett dras snabbt därifrån och det är inte snyggt för man ser mer ut som en kille!



Sv: ja en halva centimetern är viktig ;) Hur mkt väger du nu och hur mkt vill du väga?

2011-05-04 @ 08:21:02
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: Emily

Haha gullig bild (x



Personligen så har jag varit jättesjuk i anorexi, så jag har snarare lärt mig att acceptera och tycka om mitt ansikte, som är ganska runt. Jag är ganska smal, förutom att jag har ganska runt ansikte. Men det gör inget. Och jag tror inte att det gör något om du har lite rundare ansikte heller (:

2011-05-04 @ 08:48:23
URL: http://syntheticdarkness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0