Morgondagens intag


Imorgon blir vääääldigt speciell. Ska nämligen äta pizza med mina kompisar. fy fy på mig. men haha har varit sugen på det ett tag nu faktiskt. Sen ska jag faktiskt köpa godis... haha x2 Aja här komemr morgondagens intag:

Frukost(Runt 11 tiden): Gröt 250 kcal
Lunch:  godis ( i know inte bra) 600 kcal? (om det blir 2 hg)
Middag: PIZZA (vet inte kalorierna till det här någon som vet? Typ 1/4 pizza stor)

Omg ser inte bra ut asså. Får ta mindre än 2 hg godis. Jag riskerar nästan en hel veckas jobb imorgon. Om jag screw up nu alltså.hihi spännande med utmaning.

3 väldigt onyttiga mål. Så kommer nog varje lördag ffå se ut fast lite "snällare" pizzan är bara ett undantag. Gilalr inte ens pizza blev bara sugen av någon konstig anledning för 2 veckor sedan och suget sitter kvar än idag.

Good luck till mig själv


Kommentarer
Postat av: Ms

Snygg kropp hon hade, plus underkläder! :)

2011-05-23 @ 10:25:46
URL: http://minbrostforstorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0