Look at this

myperfectsummerbody:  thinbysummer:  I started to work on my abs. :)  She still has a beautiful shape. She looks healthy, not sick. This is what hard work, determination, and healthy diet can do. Staying healthy does a lot, but mostly helps clean out your diet and drop weight. Getting active, cardio,pilates,weights, that is what will put on the finishing touches and tone it up!! So keep getting active girls!! I know you can all reach your goals! :)
Hitta den här bilden på en amerikansk blogg (förlåt). Men tyckte om den. Man ser verkligen kroppens förändring. Hon hade från början väldigt fin form på min mage. Problemet hon såg var nog mulligheten. Tjejen tog iaf tag i detta och åt mindre men näringsrik mat samt tränade mycket och resultatet blev till väster.

Självklart kommer det ta sin tid att äta normalt och träna mycket. Men det är den BÄSTA väge att gå ner i vikt på och få finare former. Nu ska jag inte säga ågot eftersom jag inte gör så men tänkte efter min lilla knäckebröds diet byta ut knäckebrödet till mat. Vi får se hur det slutar


Kommentarer
Postat av: R & S

Väldigt snygg mage!

Gillar din design förresten. Den känns fräsch även det är kladdkaka på bilden xD

2011-05-05 @ 00:44:20
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0