Jag har lagt av med cyklingen på morgonen


Tills vidare iaf. Det regnar och är grått ute och det är enough för att jag ska stanna hemma framför tvn istället. Det är ju hemskt och cykla i kylan! Tills solen börjar skina och graderna stiga kommer jag stanna inne på morgonen. Sen kööööööööör vi! Nu vet jag att jag kan göra det. Är på in TREDJE dag och har följt mina scheman punktligt. Det går nästann FÖR bra. Men ska icke klaga.

Tips: När du börjar med din "diet" eller planering över träning och mat överdriv inte. Sätt inte 400 kcal som ett mål för en dag. Det kommer ALDRIG hålla i längden. Börja stort och tappa ner kalorierna en aning varje vecka om det behövs. Överdriv inte heller träningen med 2 timmars löpning varje dag. Det är för mycket och kommer slita på din kropp. Ta hand om er!

Kram Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0