Home Sweet home

Idag har varit lång. Nu ska jag visa hur det gått hitills.

Frukost (stor) : START med filmjöl och två knäckemackor. 500 kcal  (det blev exakt så, fast lite extra mycket START för jag var hungrig)
Lunch: 1 knäckemacka/ 2 100-200 kcal (Detta åt jag inte eftersom jag inte var hungrig)
Mellis: Reztart - 130 kcal (Påväg till gymmet åt jag det. AZ GOOD, ska verkligen köpas fler av den smaken)
Middag: Sallad 150 kcal  (Jag bytte plats på middagen och kvällsmaten så det blev sallad nyss till middag. Åt det direkt när jag kom hem vilket var för ca 30 minuter sen)




Kvällsmat: knäckemacka 100 kcal

Som ni ser är kvällsmaten kvar. Den äter jag endast om jag blir hungrig till kvällen vilket jag förmodligen kommer bli. Nu blir det lite omräkning bland kalorierna.

500 kcal + 130 kcal + 150(vi säger 200 eftersom jag har feta ost i) + (kanske) 100

Summa: 930 kcal blire.

Im happy :)



Kommentarer
Postat av: Althea

Så duktig du är som håller dig till ditt schema! :-)

2011-05-05 @ 17:40:29
URL: http://beautifulcollision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0