Hemma

Hade nationella prov idag i engelska som resten av hela sverige antar jag. Sen blev det kortis lektioner. Jag har följt schemat jag skrev om dagens intag igår ganska bra faktiskt check it out:

Frukost(stor): en skål START ( som start på dagen hihi)
med filmjölk + 1 knäckemacka med ost och skinka 500 kcal

Lunch: Knäckemacka 100 kcal om jag är hungrig 2 - 200 kcal
   (Det här blev ändrat. Åt 1 knäckemacka och en halv nutrilett bar. Alltså 200 kcal ändå.)

Mellis: Knäckemacka 100 kcal + banan 100 kcal = 200 kcal (mellisen ändras också. Kommer äta den andra halvan av nutrilett baren om jag är hungrig innan jag ska ut en banan också. men HELST! Verkligen HELST inte.

Middag: sallad utan pasta 150 kcal? knäckemacka om jag inte blev mätt. 150 kcal Det här är max intaget. Helst mindre. 

Så har ändrat små saker men kalorierna ligger på samma nivå ungefär :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0