Förlååååååååååååt

Förlåt för dålig uppdatering. Lovar på bättring. Speciellt efter torsdag. Har massa prov att göra de kommande dagarna. Men ska uppdateras ändå.

Har fått frågan om att köra coca cola zero diet. Men det låter alldeles för extremt för mig. Vet att man kommer loosa massa vikt men jag kommer ALDRIG kunna hålla kvar min vikt sen för jag kommer säkert frossa när dieten tar slut. Sen kan jag inte ha en drick diet heller för jag MÅSTE ha något att tugga på.

Vatten (<3) Är den bästa drickan jag vet och kommer aldrig ersätta den. Föresten pröva Ramlösa vattenmelon. NAJZZZ. Aja min förra "diet" fungerade inte riktigt hehe. Ni kanske hade listat ut det. Men nu prövas något nytt.

KNÄCKEBRÖDSDIETEEEEEEEEN! haha inte riktigt men nästan. Tänker göra ett eget inlägg om den.

(En sak jag fortfarande står fast vid är att cykla varje morgon innan skolan, det har jag hållit).

Och kan ockås säga att jag gått ner 1 kg. Väger 51 nu. Men hmm kan bero på annat för jag la ju av med att bry mig ett tag. Aja talk to you later guys

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0