Träning

- Ska städa mitt rum strax det är väll en sorts träning
- Sen kanske ut och cykla 1 timme? Men det får bli på kvällen så jag kan gå och lägga mig på en gång efteråt.


Från och med imorgon kommer jag varje dag innan skolan cykla i typ 1 timme. Sen ska jag försöka att åtminstånde varannan dag gymma. Är så pepp just nu. Ska nog gå/gå hem från skolan också istället för att åka. Bor ganska nära. Sen ska jag köra på att inte äta så mycket när jag kommer hem från skolan. För det är mitt problem. Att jag typ hetsäter när jag kommer hem för att jag är så hungrig. Men ska äta ordentligt i skolan istället.

Hoppas det här funkar nu! pleaaaaaaaaaaaaaaaaase. Ska kämpa. + har inte ätit något mer idag än *smile*. I och för sig har inte ens halva dagen gått. Men jag ska klara det. Kom igen nu!

Kommentarer
Postat av: Ana perfect

Du är otroligt välkommen till vikttävlingen! All lycka till dig :) Kram

2011-04-25 @ 13:14:17
URL: http://anaperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0