stod nyss emot kex choklad

helt sjukt egentligen. Hade ett ENORMT sug efter kex choklad efter pappa lade fram det framför mina ögon ( tack daddy ). Jag tänkte "skit samma jag kommer ändå inte bli smal". Men sen bar det en annan röst som sa "ingenting kommer bli bättre av att äta den. den kommer vara god ja men efteråt kommer jag få ångest över att jag inte lyckades hålla emot. nu är jag inte ens sugen längre. :D Det var bara det jag skulle säga och att jag kör halvtimmes träning på rummet istället för cykling. Cyklar imorgon på morgonen istället. En sak till. KÄMPA GUYS man kan om man vill. Jag trodde aldrig jag skulle klara att stå emot ett sånt sug. Men sätt er ner framför datorn eller tvn eller lägg er ner en stund. Suget är borta efter max 15 minuter. Tänk på annat! Lycka till ;) / happy girl

Kommentarer
Postat av: elin

bra gjort, hade nog aldrig stått emot! haha ;)

2011-04-23 @ 19:48:41
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0