Say hello to a new blog


Hej jag är en 17 årig tjej som kommer skriva om min väg till snyggare kropp. Har aldrig riktigt tyckt att jag själv är tjock. Men inte smal heller. Det är smal jag vill åt. Jag tänker inte överdriva det till benrangel det är inte det jag menar utanbara fastare och mindre.

Varför jag bloggar om det är för att jag tror det kommer hjälpa mig nå mitt mål eftersom ju bättre det går desto mer bra saker kan jag skriva här. Sen är det ju kul om jag lyckas påverka och hjälpa andra till att nå samma mål.

Jag tänker inte köra på någon speciell diet eftersom jag anser att man ändå inte kan leva under en och samma diet hela livet. För det handlar inte bara om att gå ner i vikt utan också att stanna där. Personligen skulle jag aldrig kunna köra LCHF (low carb high fat) dieten eftersom jag vet att det inte är så jag kommer/vill leva resten av mitt liv.

Vad man än väljer att göra så är det svåra att komma igång. Har försökt så många gånger och kanske lyckats hålla det max 2 dagar sen spricker det. Men jag ger inte upp. Början är svårast. Men om du lyckas hålla ut i 3 dagar kommer du först och främst märka resultat men även få kick av den bra känslan du får. Sedan komemr det flyta. Håll ut! Det kommer vara värt det.

Hoppas ni gillar min blogg :) bye bye så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0