Längd & Vikt


Kanske kan vara spännande att veta sånt. Jag är 1.60 och väger runt 51 kg.
Mitt mål är att komma ner till 48 kg fast egenltigen är det inte vikten jag är intresserad av.
Jag börjar från och med idag och har klarat mig ganska bra hitils men ska itne säga något föresns dagen är över.
Det jag också kommer fokusera på är att räkna kalorier en aning. Eller iaf planera mina mål för dagen. När jag är i skolan kommer detta vara svårare men då planerar jag de andra två målen ( Frukost och middag) .
Har också bestämt mig för att äta 3 mål om dagen (vet att 5 rekomenderas) och om jag blir hungrig äta grönsaker till mellanmål.

Dagens intag:
Frukost: 1,5 dl gröt (med mjölk och lite smör) 300 kcal?
Lunch: 10 räddisor (hehhe var inte meningen men var inte hungrig) 50 kcal?
Middag: Pastasallad med kyckling 400 kcal högst

Summa: 750 kcal idag

Mitt mål varje dag enligt en app jag har på ipoden för att nå mitt mål är 850 kcal per dag vilket värkar lite men efter idag märkte jag att det inte var så lite. Kommer klara mig på det. (HOOPPAS VI)


Kommentarer
Postat av: Freddi

Kul att du gjort en blogg ;D håller också på att bloggar och ska hålla mig till max 1000kcal per dag.. Och ja. har svårt att hålla koll på kalorierna. Men tänkte tipsa dig om http://www.shapeupclub.com ;D den är faktiskt jättebra!



Kika gärna in på min blogg med, och lycka till med träningen och maten ;) TJING!

2011-04-24 @ 18:51:04
URL: http://ontherunforabetterlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0