Ändring i morgondagens schema


(upptäckt att det är väldigt gott med knäckebröd, och väldigt mättande)

Frukost: Inget
Lunch: Macka
Mellis: Gröt
Kvällsmat(om jag är hungrig): Knäckebröd med ost + grönsaker.

Träningen blir cykling på morgonen. Älsakr verkligen att cykla! Hinner inte gym imorgon. Lång dag. Men längtar, ska bli kul.

Varför jag inte äter frukost är för att det gör mig mer hungrig. Klarar inte av den sortens hunger. Har svårt att kontrolera mig själv då. Det blir bäst så här. Iaf tills jag lärt mig kontrollera mig själv bättre.

Man måste hitta SITT Sett att gå ner på. Jag älskar mat. Klarar inte av att svälta mig själv, vill inte heller svälta mig själv. Även fast det ger snabbast verkan så kommer det ALDRIG hålla. Önskar bara det var lättare att gå ner i vikt. Men jag tänker ALDRIG ge upp. Jag ska klara det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0